Виховання соціально-активної та інноваційно спрямованої особистості через впровадження основних навчальних компетентностей під час викладання суспільствознавчих дисциплін.

Стаж роботи – 4 роки
Науково-методична проблема: «Впровадження дослідницької діяльності як засобу моделювання реальних життєвих ситуацій та виховання світоглядних орієнтацій»
СЗШ № 4

Стаж роботи – 39 років
Науково-методична проблема: «Історія рідного краю як складова частина історичної освіти та вплив на формування патріотичної і громадянської позиції учнівської молоді»

Досвід роботи – 19 років
Науково-методична проблема: «Розвиток критичного мислення на уроках історії»

Стаж роботи – 27 років
Науково-методична проблема: «Формування інноваційної особистості через стимулювання її творчої активності та створення насиченого середовища»

Стаж роботи – 44 роки
Науково-методична проблема: «Використання особистісного підходу під час викладання суспільних дисциплін учням вечірніх класів»

Стаж роботи – 10 років
Науково-методична проблема: «Розвиток креативного мислення на уроках суспільних дисциплін»
СЗШ № 5

Стаж роботи – 30 років
Науково-методична проблема: «Полісуб’єктний підхід викладання суспільних дисциплін як засіб формування інноваційної особистості»

Стаж роботи – 22 роки
Науково-методична проблема: «Створення умов для громадянського становлення учнів засобами суспільствознавчих дисциплін»

Стаж роботи – 11 років
Науково-методична проблема: «Використання інформаційних технологій як засіб ефективного навчання історії»

Стаж роботи – 4 роки
Науково-методична проблема: «Застосування принципів особистісно-орієнтованого навчання для всебічного гармонійного розвитку школярів на уроках історії»
СЗШ № 6

Стаж роботи – 28 років
Науково-методична проблема «Розвиток історико-логічного мислення і формування національної свідомості через інтерактивні технології»
СЗШ № 7
Шатохіна Валентина Дмитрівна
Вчитель вищої категорії

Стаж роботи – 3 роки
Науково-методична проблема «Практичне застосування форм і методів історичної освіти»