Вивчаємо педагогічний досвід Шуляра В.І.
Шуляр Василь Іванович, кандидат педагогічних наук (2004 р.), доцент
(2005 р.), заслужений учитель України (2000 р.), "Учитель року -
2000", "Відмінник освіти України" (1991 р.), переможець
Всеукраїнського конкурсу "Досвід освітян" (1997-1998 н.р.) - II
премія, Всеукраїнського конкурсу освітян "Мій урок - 2000";
заступник декана філологічного факультету; учитель-методист, спеціаліст вищої
категорії, учитель української літератури Першої української гімназії імені
Миколи Аркаса (м. Миколаїв); автор понад 100 публікацій, 7 одноосібних і 7
монографій і посібників у співавторстві: "Планування літературної освіти
школярів: технологічна концепція", "Від маленького письменника до
великого читача. 5 клас", "Від мудрого письменника до творчого
читача. 11 клас", "Дух Нечуївських творів", "Невиправдано
заборонена літера Г, "Проектно-конструкторська діяльність учителя
літератури (короткий термінологічний словник-довіднюс)" та ін,; у
співавторстві: "Підготовка майбутнього вчителя до впровадження
педагогічних технологій", "В.О.Сухомлинський - майбутньому
педагогу", "Інтеграція у процесі вивчення літератури",
"Педагогічна майстерність: проблеми, пошуки, перспективи" та ін.;
ініціатор та автор проектів і програм: "Імена МДУ: філологічний
факультет", "Урок літератури: дебют", "Заслужений
освітянин Миколаївщини", "Інтелектуали України - творчому
Вчителеві".
Заслуговує уваги педагогічний досвід Лідії Іванівни Піськорської. джерелом для ознайомлення є праця:
«Орієнтовна програма з проведення навчальної практики з української мови і
літератури для загальноосвітніх навчальних закладів» автори Л.І. Піскорська,
Г.М. Бухно, Л.М. Полуріз, Л.В. Гуріна, Т.М. Любчич.
|